Thursday, March 11, 2010

0Le-0Le bali contest -menang gmbr poyo-


kali ini..kontes datang drpd...

cik nik... a.k.a desire queen....


ni soalan dan jawapan...↓

1) Saya ke Bali atas tujuan apa? - honeymoon... berbulan madu...

2) Di Malaysia, 'Ikan Gurami' dikenali sebagai apa? - ikan puyu...

3) Merujuk kepada gambar di bawah, yang mana satu kopi jantan dan yang mana satu kopi betina?




gambar pulak aku pertaruhkan gambar yang ini....


Syarat2 penyertaan :

1) Jadi follower blog ini. - cek

2)Letakkan banner contest di side bar blog dan link kan terus ke http://desirequeen.blogspot.com - cek

3)Buat satu entry khas bertajuk "Ole-ole Bali Contest" yang mengandungi jawapan soalan di atas, dan gambar honeymoon percutian (jalan-jalan biasa selepas baru2 kahwin pun dikira honeymoon ok!) kamu yang paling kreatif kamu rasa best. Tak kisahlah percutian keluarga ke, percutian solo ke, berdua ke, bertiga empat lima pun tak apa... - cek

5)Nyatakan kenapa kamu patut menang ole-ole khas dari Bali yang saya belikan.... tak payahla..memang nak bagi kat semua...

4)Letakkan banner contest di entry kamu serta linkkan ke blog http://desirequeen.blogspot.com - cek

5)Sila tinggalkan comment di comment box ini beserta dengan link direct ke entry "ole-ole bali contest" kamu.


yang ni aku suke...

yang ni pon....besttttt (letak dua leh la eekkk)

ni gambar kami gi PD aritu...
ape lagi...ni le keje aku bile jumpe sunset...
walla... i like...

setel sudah... terima kasih di ucapkan kepada kak nik dan abg dzul...
next time wat lg.. i likeeeeee

1 comments:

thanks join....semua syarat dah dipenuhi...
semoga berjaya!...

:)