Monday, July 26, 2010

Contest Tudung Kesayanganku..


hari ni rajin lak... nak join kontes ini...
dari blog cik aleeya

tarikh tutup 31 Julai...

ni gambar terbaru aku dgn tudung kesayangan aku ni...
aku tak banyak koleksi tudung..
tak sampai 50 helai..
kalau 30 helai tu pon dah kira bertuah..
tapi aku suka pakai tudung yang sama...

kaler hitam memang feberet la...
ada dalam list wajib ada...
sejak skolah lagi..tudung hitammmm je la tudung aku...
sampaikan bila aku pakai tudung putih kawan aku cakap aku pelik...

tudung hitam yang ni memang the best..
kak cikah kawan baik aku jual kat aku...
jangan tanya bawal berapa...kompom aku tak taw..
yang aku taw harga RM25... konsider mahal kat aku nih...

tak gosok pon tak pe.. sentiasa senang dibentuk...
tak taw la..berapa lama lagi tudung ni akan berkhidmat utk aku..
buat masa ni dah masuk tahun yg ke-3 ke..ke-4....gitu la...

hahahahaahah nice kan..


nak tag kak eynda
dan
anisa hang tuah

sekian

1 comments:

TQ JOIN CONTEST AKAK YER...JGN LUPA TUNGGU CABUTAN BETUAHNYE NNT :))