Wednesday, November 17, 2010

“KORANG NAK TAK??”



I'm an ice cream FREAKKKK!!!!




Aku adalah pemakan ais krim tegar....
aku boleh habiskan 1 bekas aiskrim 2 liter tu sorang-sorang...
kalau dapat cookies and cream dari kings.... fuhhhhh layan der...



malam tadi baru layan choco top mcD...


dalam fridge ade lagi ais krim... dengan mc Flurry...



tak kira hujan....panas....salji...luruh....


aiskrim tatap menjadi pojaaann hatiku....


dulu aku pernah nampak baskin delivery..
naik motor je..


sepatutnya ada trak ais krim la... parking pulak depan opis aku nih..



pasti laku...



time skolah dulu... merasa makan aiskrim malaysia je...



dah besar ni baru la pandai makan aiskrim goreng....

jadi sekarang lagi besar...
aku nak makan....


yang ni...

macma mama tisya makan ni pun nak....

nak yang ni...

yang ni....

yang ni...

yang ni pun nak jugak....

ini....


untuk bday nak nih....



ini....



yang ni..yang tu... yang tu..yang ni jugak..yg tu jugak..owhhhh




harus mandi ais krim sekali...



dapat yang ni lagi bagus.... sesuai utk FarmvilleR tegar macam aku....

boleh bagi kambing aku makan ais krim sekali.. (pppsssttt sekarang ade pertandingan buat dessert berkaitan FV)...


kesimpulannya semua yang berkaitan dengan aiskrim la aku nak.....



kalau dah gila sangat...beli je mesin ni.....



tapi jangan sampai mimpi kan aiskrim sudah....


tapi kalau badan dah gomok... kena slow down dan makan low fat punya ais krim la....


dan jangan lupa...

minum air masak banyak-banyak... sebab ais krim mengandungi gula yang banyak

takut nanti kena diabetis....




last but not least....
aku tak nak makan aiskrim ni....



hahahahahahahahahahahhaha


sekian....





semua ini adalah sempena contest yang dianjurkan oleh...

Mama Tisya...

untuk makan


hahahahahahahah

tarikh tutup 12 Dec 2010

okeh mama?? mau tak ajak saya makan eskrim??
kalau ade eskrim Farmville tu sure bestkan...
ahakssss..

note : semua gambar adalah ihsan google